poniedziałek, 18 lipca 2011

Po przerwie "urlopowej"

My już w domeczku , na wyjeździe czasu brakło na sutaszowanie.
Mały Staś akurat ząbkował- i już jest widoczny pierwszy ząbek:)
Za to po powrocie do domku cały majdan sutaszowy zawitał na swoje miejsce igła w dłoń i oto efekt mojej pracy.

Inspirowane Dori C (Choć spotkałam kilka innych wykonań tego wzoru w wydaniu Aurus i MoniArt)


Pastelowe niebieskości również inspirowane Dori C -wykonałam już taką parę tylko w różach iw pełni na Swarowskim.Niestety nie potrafiłam nabyć tych samych kryształków
Swarovskiego i para niebieska wykonana na kroplach szklanych i efekt już nie tak piękny:(



Kolorowe zawijasy-letnie kolory


5 komentarzy:

  1. Ewcia tak pomyślałam że na urlopie bo cicho tutaj było że łojej:) ale w zamian widzę piękne żółte kolczyki:) efekt lata?:) cudne:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nic nie piszę bo kopary z ziemi pozbierać nie mogę.....
    Widać, że wypoczęłaś bo robota w rękach Ci się pali:)
    Te w stonowanych kolorkach boskie :) te ostatnie też ale jak dla mnie zbyt odważne kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki dziewczyny, fakt jakoś chce mi się wyjątkowo i przyjemnie się dłubie wieczorkami:) Kolorystyka w pracach różna w zależności od humoru.Tak na zmianę raz kolorowe szaleństwo raz spokojne kolorki:)

    OdpowiedzUsuń
  4. te moje fajnie kolorystycznie acz ten po prawej miał pewnie mały wypadek-troszke pokrzywiony wyszedł,tak jak lamóweczka przy kolorowych,może to efekt procentowo urlopowy i drżącą ręką sie robiło???Przyznaj się.Co do tych górnych wolę jednak jak Ty ,mniej koralików

    OdpowiedzUsuń
  5. Marzenko na coś wine trzeba zwalic ja teraz małolitrażowa jestem:)

    OdpowiedzUsuń