niedziela, 1 stycznia 2012

Nowy rok -stare prace:P

Nowy rok czas zacząć :)
Mimo iż  zaległościami  z 2011  ale okres świąteczny zwykle gorączkowym bywa , więc i czasu na wszystko jest  mniej  .

Chciałam Wam pokazać kilka wyplatanych kolczyków jakie poczyniłam jeszcze w starym roku.



  Breloczki :

"Breloczek -1" - to całkiem zabawny  wypleciony  jeżozwierz:)
To moja pierwsza wyplatana taka forma :)Niestety bardzo ciężko było mi oddać na fotografii  jego przestrzenność.Oraz subtelna kolorystykę nowej linii Toho milky.

Toho 11 i  30 








W przecudnych nowych kolorach Toho milky:)









Niestety żadne fotki nie oddadzą prawdziwego uroku i koloru koralików Toho. Na żywo są o niebo piękniejsze a kolory bardziej soczyste.Niestety aparat  odbija załamania światła jakie powstają na ich powierzchni.A i ze mnie taki paparazzi jak z koziej dupy trąbka:(


2 komentarze:

  1. witaj!
    mam takie małe pytanie - są może gdzieś dostępne tutoriale na bead balls? zauwazyłam, że duzo osób takie robi, a nigdzie nie mogę znaleźć... ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zuza instrukcja poszła emailem:)

    OdpowiedzUsuń