poniedziałek, 29 grudnia 2014

Earth Batik Cd


Kolejna bransoletka tym razem  do kompletu z poprzedniego posta .

Tak naprawdę bransoletka powstała z "resztek ".
Został mi kawałek taśmy z cyrkoniami , klika większych  biconów i resztka koralików w pudełeczku oraz małe Swarovski Rivoli Rose Gold.
Długo nie dumałam co z nich powstanie:)

Cóż poradzę kolor obłędny , a zestawienie go z Swarovskim Cyclamen  Opal  oraz taśmą z cyrkoniami Capri Gold Preciosy  było idealną kompozycją.  


Bransoletka nie zabawiła też u mnie długo.
Mam nadzieję  iż  cieszy już nadgarstek nowej właścicielki.





 







2 komentarze:

  1. Zapraszamy do dodania bloga w serwisie zBLOGowani! Mamy już ponad 4800 blogów z 22 kategorii.
    Należy założyć konto jako bloger i w 2 krokach dodać bloga do serwisu. Nasz robot sam pobiera aktualne wpisy i prezentuje je tysiącom użytkowników którzy codziennie korzystają ze zBLOGowanych. Dla blogera to korzyść w postaci nowych czytelników i większego ruchu na blogu. Zapraszamy!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ewuś, a czemu tu taka cisza?
    nie mam co podziwiać :(
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń